czwartek, 13 października 2011

Nowa zasada do akcji KMPW;-)

Dziasiaj otrzymałam cenną wskazówkę od Big Mommy i postanowiłam wprowadzić nową zasadę, która mam nadzieję pomoże nam podtrzymać działanie prezentowej machiny.

Mianowicie:
Zasada 24 godziny  liczy się w obie strony: ktoś musi się zgłosić po prezent u osoby wystawiającej w ciągu 24 godz.
Następnie ta chętna osoba musi sama wystawic prezent w ciagu 24 godz., aby dostac ten, który chciała!
I znów od momentu wystawienia liczymy 24 godz. na zgarnięcie przez kogoś następnego.
Wydłużamy zatem czas na jedną osobę o 24.
Mam nadzieję, że to wszystko ułatwi. Nie ukrywam jednak, że im szybciej, tym lepiej.

Big Momma zasugerowała też, że fajnie wystawić 2-3 drobnostki, bo wtedy mamy większe szanse, że ktoś na coś swojego trafi. Nie narzucam tego, ale może warto z tej rady skorzystać ...

Big Momma - dzięki za cenne wskazówki;-) Człowiek uczy się na błędach.
Mayu - liczę, że do nas jednak dołączysz;-)Nie ma się co bać;-)

Szczegóły akcji Tutaj ;-)

6 komentarzy:

  1. Ze swojej strony proponuję aby jeszcze raz zamieścić zwięzłe zasady konkursu wraz ze wszystkimi zmianami, bo coś mi się wydaje że coraz trudniej się w tym wszystkim połapać. Pomysł akcji SUPER !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma za co :-) dzieki za reklame ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nową propozycję: daję nurce czas do jutra do 18:47 (do godziny o której zgłosiła się po mój prezencik).. jeśli do tego czasu nikt nie zainteresuje sie jej prezentem (jesli chce moze go zmienic na inny) moj prezent znow bedzie dostepny do przechwycenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale po prezent Nurki sięgnęła już ewamaison;-)Czekamy teraz na jej propozycję;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe sprostowanie, Ewamaison zgłosiła się tylko do zabawy, a nie do mojego prezentu (wiem to, od niej po wymianie maili) Po mój prezent zgłosiła się Witaminka.

    OdpowiedzUsuń

Ten blog jest moją własnością i to ja decyduję, co chcę na nim zamieszczać, dlatego Twój komentarz zostanie opublikowany, jeśli nie zawiera obraźliwych treści.