niedziela, 19 stycznia 2014

Kamizlka, szelka, surducik...

Uwielbiam ubranka dla chłopców w stylu "nie z tej epoki". Kocham! Kocham! Kocham i już!
Kocham kolanówki, płócienne koszulki ze stójką, spodnie na szelkach, małe surduty. Rozczulają mnie dzieciaki ubrane w klimacie "Dzieci z Bullerbyn".
Niestety strasznie ciężko coś takiego wyhaczyć w zwykłych sieciówkach.

Jeszcze latem wyszperałam w moim ulubionym S. H. błękitną kamizelkę i spodnie "na starego", które w pierwotnej wersji były długie.
Niby długie, ale na Nacia za krótkie. Mimo to, nie mogłam się oprzeć. Babcia skróciła i wyszły szorty w sam raz;-)
Kolanówy już znacie. Pokochałam je miłością dozgonną i męczę regularnie...














Kamizelka - Marks&Spencer - mój ulubiony S.H.
Top - Zara - sklep
Szorty - No Name - mój ulubiony S.H.
Rajty - Calzedonia - sklep (w Factory - Luboń)
Kolanówy - sklep (w Factory - Luboń)`

20 komentarzy:

  1. czy mogę prosić o informację ,gdzie można kupić taką piękną fototapetę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo;-)
      http://www.podallegro.pl/5/152/37145508/f/fototapety/kwiaty/beautiful-flowers-border-floral-design
      Ciesze się, że jednak nie tylko mnie się podoba;-)

      Usuń
  2. Ciągle się głowię, czymże jest 'mój ulubiony S.H.'? Nacio jak zwykle najpiękniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja super, również uwielbiam kamizelki (ostatnio Witowi kupiłam jedną w H&M), bo surdut to chyba jednak nie jest, o ile mi wiadomo surdut to rodzaj marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź;-)Pokiełbasiło mi się zupełnie...Ale kucha! Poprawione... Tylko cicho sza;-)

      Usuń
  4. wy z Poznania że w Factory bywacie? :P
    Nacio uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!! Podobają mi się takie stylizacje. Od zawsze marzę o podobnej dla Potomka ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodenki faktycznie super wyszły, stylizacja w całości zresztą też prezentuje się przyjemnie :) I muszę napisać - pokazujesz, że chłopca można ubrać naprawdę ciekawie, a nie tylko w dresy i t-shirty.
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze z gustem Mamusiu :) Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię takie ubrania w starym klimacie. Pięknie Ci wyszła ta stylizacja. Nacio powinien trafić na okładki gazet ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przystojniak ! Ma już dziewczynę? Bo jak jeszcze nie, to ja jestem chętna ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja, jak rzadko ta akurat jest w moim guście mimo że lubię gdy dziecko ma na sobie coś bardziej dziecinnego że tak powiem. Te kolanówki są extra ;D

    Zapraszam i do mnie:
    http://xweetlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wygląda.Na pewno się wyróżnia :)
    A napisz proszę nie stroi Ci synuś fochów w stylu "że tego nie chce ,chce inne spodenki,inne skarpety,rajstopy, w ogóle chce wszystko inne" godzi się na te stylizacje z łatwością??
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze jest ten etap kochana, gdy sprzeciwy się jeszcze nie zdarzają. Dlatego korzystam, jak szalona!;-)

      Usuń
  12. Czy już wspominałam, że zazdroszczę Ci tego SH bardzo? :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie :)
    A SH rzeczywiście ma fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie czuję ogromną potrzebnę pochwalenia Was na forum publicznym! Uwielbiam Twoje bloga i ciągle jestem spragniona nowych postów. Masz niesamowite podejście, do całej sprawy, super! Oby tak dalej! Wrocław pozdrawia Mamuśkę Martuśkę, Macieja i słodkiego Natusia! Buziaki gorące dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jaką radość w sercu czuje człowiek, cztajac takie słowa. Baaaaardzo Ci dziękuję. Ściskam cieplutko:-)

      Usuń

Ten blog jest moją własnością i to ja decyduję, co chcę na nim zamieszczać, dlatego Twój komentarz zostanie opublikowany, jeśli nie zawiera obraźliwych treści.