niedziela, 29 marca 2015

Wyprawka - rożek niemowlęcy.

Coraz częściej pytacie mnie o wpis wyprawkowy.
Otóż moja wyprawka dla naszego dzidziusia jeszcze nie jest kompletna. Cały czas dokupuję poszczególne, BARDZO POTRZEBNE rzeczy;-) Na spokojnie.
Najpierw chciałam zrobić jeden wpis, gdy zgromadzę już wszystko, ale wpadł mi do głowy pewien pomysł.
Zanim skompletuję całość, będę Wam wrzucać wpisy z poszczególnymi kategoriami, w których polecę Wam to, co wpadło mi w oko, zanim wybrałam swoich faworytów.

Dzisiaj gwoździem programu jest rożek.
Mój rożek dla Nacia był...
Kupiony w miejscowym sklepie, możliwie najładniejszy ze wszystkich i...
Dobijał mnie! Okropny!
Ale dawał poczucie bezpieczeństwa w noszeniu bobasa...
Chociaż nigdy nie zapomnę tego uczucia, gdy przyszła do nas położna, wyjęła naszego dzidziusia z tych "betów" i podała mi do karmienia bez niczego, zawiniętego tylko w pieluszkę. Niepowtarzalne doświadczenie.
Dlatego postanowiłam, że tym razem rożka nie kupię.
Postanowienie natomiast prysło jak bańka mydlana, gdy zaczęłam buszować po sklepach internetowych.
Nie, no jak to bez rożka. Przecież on jest BARDZO POTRZEBNY. Idealnie ogrzeje noworodka, Na spacer się przyda... No i zawsze może posłużyć jako kołderka.
Tak! Jest bardzo potrzebny!;-)

A na takie rożki natrafiłam, szukając inspiracji...


Effi 
kupisz je tutaj EFFI 
CENA - 139 ZŁ


Color Stories

Kupisz go tutaj - Colorstories
Cena - 119 zł


Color Stories - zestaw z kocykiem
Kupisz go tutaj Colorstories
Cena - 226 zł



Color Stories - zestaw z kocykiem
Kupisz go tutaj - Color stories


Dolly
Kupisz go tutaj Dolly
Cena - 79 zł

Dolly
Kupisz go tutaj Dolly
Cena - 79 zł


Dolly
Kupisz go tutaj Dolly
Cena - 79 zł


Pollin
Kupisz go tutaj - Pollin
Cena - 85 zł



Pollin
Kupisz go tutaj - Pollin
Cena - 85 zł


Strawberry
Kupisz go tutaj - Strawberry
Cena - 49 zł


Strawberry
Kupisz go tutaj - Strawberry
Cena - 49 zł


Strawberry
Kupisz go tutaj - Strawberry
Cena - 49 zł


Strawberry
Kupisz go tutaj - Strawberry
Cena - 49 zł


Sango Trade
Kupisz go tutaj - Sango Trade
Cena: 39 zł




Zgadnijcie który zamówiłam? ;-)
I przyszedł już!
I jest najpiękniejszy na świecie!
I BARDZO POTRZEBNY;-)







29 komentarzy:

  1. Oszszszsz... Jakie cudeńka wynalazłaś! A ja mam już urodzone i się nie wciśnie... ;) Poczekam, aż pokażesz kocyki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stawiam na Effi - ten pierwszy, z jedną gwiazdką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, piękny jest, ale w moim guście jednak inny;-)

      Usuń
  3. A ja stawiam na Pollin - piąty od dołu, białe gwiazdki na szarym tle plus białe kropki na miętowym/turkusie. Ewentualnie Strawberry - trzeci od dołu, czarne gwiazdki na białym tle, środek miętowy
    Gośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pollin ładny, ale nie idealny;-) A ten Strawberry to mój drugi typ;-)

      Usuń
  4. Rozważam zakup wśród tych samych co Ty :)

    www.swiatgabi.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ceny! Rożek to zakup na 2-3 miesiące, więc ja szukałam ładnego, ale w cenie, która nie zwala z nóg :) My osobiście rożka używaliśmy, łatwiej mi było wziąć niemowlaka czy karmić. Piękne rożki są na http://www.blanca-baby.pl/produkt/Pokoj-dzieciecy-pl,posciel-i-kocyki-pl,rozki-i-beciki-pl/blanca-rozek-niemowlecy-becik-miekki-antyalergiczny-dla-noworodka-100-bawelna-francuska-blanca/45099?flag=wszystkie w cenie do 50 zł, mają też fantastyczneja jakości pościele. Jeśli zaś chodzi o tak modne ostatnio szarości Sagotrade ma rożki w świetnej cenie http://www.sangotrade.pl/kategoria/rozki-1.html. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny zróżnicowane... Ale nauczona doświadczeniem, uważam że czasem warto jednak zapłacić ciut więcej. Choć dzięki Ci za podpowiedź.Sangotrade ma cudny model w rowery. Chyba kupię na zmianę, w razie pawika;-)

      Usuń
    2. Ależ nie ma za co! :) Sangotrade ma też świetne prześcieradła na przewijak, inne niż te, które zwykle można dostać frotte (ble, nie znoszę!) i kosze na zabawki w świetnej cenie. Kosze mogę polecić z czystym sercem, zamawiałam dwukrotnie już (dla córki i dla synka przyjaciółki) i to świetna sprawa, bo te wszystkie gryzaki, zabawki i inne walające się już po chwili od narodzin dziecka zabawki można w nich z powodzeniem przechowywać i przenosić między pokojami :) http://www.sangotrade.pl/kategoria/kosze-na-zabawki-i-inne-drobiazgi-11.html (ten większy kosz jest naprawdę spory, mniejszy na pieluchy). Szkoda, że nie mają koszy w rowery!:) A może mogliby uszyć?:) Bo wzór jest genialny!! :)

      Usuń
  6. Obstawiam Strawberry z miętą :D Chociaż ja przy kudłatej zrezygnowałam z rożka, to aż westchnęłam - takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem Martuśku na który postawiłaś, ale ja przyszłym mamuśkom polecam rożki z Color Stories. :) Sama mam jeden i spisuje się REWELACYJNIE. :) A w dodatku wizualnie prezentuje się bosko! Ciepły, mięciutki, kolor nie spiera się w praniu - bajka! :3 Moja Nikuśka do tej pory uwielbia w nim leżeć. W dodatku jak już ją w kokon ten zawinę to nie potrzebne żadne lulanie - od razu zasypia. A jak dzidzions podrośnie to rożek może posłużyć za kocyk. :) Choć teraz pełno tych kocyków wszędzie.. Aż by się chciało je wszystkie mieć.. :) A jeśli o kocykach mowa.. Jestem po uszy zakochana we wszystkim od La Millou, więc ta firma góruje jeśli chodzi o kocyki, pościele, poduszki, mufki i inne 'bardzo przydatne' pierdoły. :D Oprócz tego Color Stories, Poofi, Fresk, Skip Hop etc. Tylko tych z Effii nie wypróbowałam. Wie ktoś coś na ten temat? Warto kupić? :)

    Julia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie La Millou ma śliczne kocyki, moja córa dostała jeden na chrzciny i świetnie się sprawdza. Ale od jakiegoś czasu chodzą za mną kocyki Skip Hopa, zwłaszcza taki w drzewka i ptaszki i chyba szykuje się kolejny wydatek :)

      Usuń
    2. Dzięki za cynk;-) Zaraz przestudiuję;-)

      Usuń
    3. Nie ma za co ;) Podpatrzyłam taki kocyk (ten skip hopowy) u koleżanki i naprawdę wpadł mi w oko. Jest bardzo miły w dotyku i solidnie wykonany, więc chyba warto się w niego zaopatrzyć

      Usuń
    4. Jedyny minus tych kocyków to.. cena.. Niestety. :( Nie należą do najtańszych, ale na prawdę warto kupić. Właściwie jest też drugi minus. Jeśli kupisz jeden kocyk od La Millou zakochujesz się po uszy i nie możesz przestać wypatrywać kolejnych cudeniek.. Można zbankrutować. :( Ja już mam szlaban.. Od męża. :D

      A jeśli chodzi o Skip Hopowe kocyki to zgadzam się. Są fantastyczne. Ten różowy w gałązki i ptaszki mam dla córki. W taką pogodę jak za oknem idealnie sprawdza się jako przykrycie do wózka. Nie jest ani za gruby ani za cienki. :)

      Julia.

      Usuń
  8. Ja zdecydowanie w rożku karmić nie umiałam, ale fakt- przykrywałam nim, a jak :)
    Wszystkie są fajne. Jednak nie ukrywam, że ceny niektórych, to (wg mnie) lekka przesada.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie ceny wszystkiego dla noworodka to przesada...

      Usuń
  9. Piękne ale ceny tych pierwszych koszmarne.Jedno dziecko juz mam i doswiadczenie pokazalo ze nie ma co szalec z pierdolami.Dobry wozek to tak ale rozek za 200zl? Na 2mce?wolalabym kupic za te pieniadze cos drugiemu dziecku a nie rozek na dwa mce
    Pozdrawiam
    Tez Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. 200 to cena z kocykiem;-) Ale jeśli trzeba wybierać pomiędzy potrzebami, to rzeczywiście trzeba poszukać innej alternatywy;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki za post Martus- wlasnie jestem na etapie kompletowania wyprawki dla pierwszego dzieciaczka i dzieki Tobie wpadlam na rozki Strawberry- te w gwiazdki sa cudowne i na dodatek maja rozsadna cene.
    Planujesz moze post o poscieli do lozeczka? Nie moge znalezc niczego fajnego oprocz Cottonmoose i chetnie poogladam inne propozycje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiej płci dzidziusia sie Pani spodziewa? Może byłaby Pani zainteresowana 3elementowa pościelą Strawberry,nowiutka,nie była używana,nawet jej nie rozpakowałam. Wygrałam w konkursie właśnie pościel dla maluszka,3 elementowa marki Strawberry. Ale kolor byl wybierany losowo i przyslali mi rozowa,a jestem mamusia chłopca. Myslalam ze siądę i sie rozpłaczę:) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Witaj! Nie planuje takiego wpisu, bo tym razem rezygnuje z pościeli. Była zupełnie nieprzydatna dla noworodka. Tym razem inwestuje w otulacze i kocyki;-)

      Usuń
  12. U mnie tez chlopak sie szykuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał piękne rożki. Ale szkoda że są takie drogie :( Ale również wiem że bez rożek dla dziecka jest niezbędnym elementem w każdym domu gdzie ma pojawić się mały brzdąc :)

    OdpowiedzUsuń

Ten blog jest moją własnością i to ja decyduję, co chcę na nim zamieszczać, dlatego Twój komentarz zostanie opublikowany, jeśli nie zawiera obraźliwych treści.