środa, 1 kwietnia 2015

Wyprawka - idealny kocyk niemowlęcy

Kocyk to taki gadżet niemowlęcy, któremu naprawdę trudno się oprzeć, bo często dzięki swej kolorystyce, gładkości i miękkości zachwyci nawet największego twardziela... 
Już nie mówiąc nawet o przyszłej mamie, która kupując go, oczyma wyobraźni już owija nim swoje przyszłe maleństwo. Noworodek + kocyś = zestaw idealny.

Sklepy internetowe prześcigają się w pomysłowości. Od koloru do wyboru moi mili - zależy co kto lubi. 
Ja swój już mam ;-)
I to była miłość od pierwszego wejrzenia.
Ten i żaden inny.
Absolutny must have.
Zgodnie z naszą umową pokażę go w zbiorowym wpisie wyprawkowym na samym końcu.
Podpowiem tylko, że zawsze najważniejszy dla mnie jest szlachetny skład materiału i stonowana kolorystyka.
Chociaż nie ukrywam, że czaję się jeszcze na dwa inne;-)
Poniżej natomiast przygotowała dla Was przekrój propozycji poszczególnych producentów.



Color Stories  - kocyk bambusowy
Cena: 129zł
Kupisz go tutaj - Color Stories


Color Stories  - kocyk ocieplany
Cena: 129zł
Kupisz go tutaj - Color Stories



Color Stories  - kocyk bawełniany
Cena: 99zł
Kupisz go tutaj - Color Stories




Effii - koc wełniano - akrylowy
Cena: 129 zł
Kupisz go tutaj: Effii



Effii - dwustronne kocyki wełniane
Cena: 175 zł
Kupisz go tutaj - Effii





La Millou
Cena : 149 zł
Kupisz go tutaj - La Millou



La Millou
Cena : 149 zł
Kupisz go tutaj - La Millou



La Millou
Cena : 149 zł
Kupisz go tutaj - La Millou



Poffi - kocyk ocieplany
Cena : 78 zł
Kupisz go tutaj: Poofi


Poffi - kocyk ocieplany
Cena : 78 zł
Kupisz go tutaj: Poofi


Skip Hop - kocyk pluszowy
Cena : 99zł
Kupisz go tutaj- Skip Hop


Skip Hop - kocyk pluszowy
Cena : 139zł
Kupisz go tutaj- Skip Hop






Trele Morele - Kocyk dzianinowy
Cena : 99 zł
Kupisz go tutaj - Trele Morele


Niko Minky - kocyk szyty na zamówienie według Twoich upodobań 
Cena: 75 zł
Kupisz go tutaj - Niko Minky


Niko Minky - kocyk szyty na zamówienie według Twoich upodobań 
Cena: 75 zł
Kupisz go tutaj - Niko Minky


Niko Minky - kocyk szyty na zamówienie według Twoich upodobań 
Cena: 75 zł
Kupisz go tutaj - Niko Minky


25 komentarzy:

  1. Jakoś mi do Ciebie pasuje:
    Effi - koc wełniano - akrylowy
    Cena: 129 zł
    Trafiłam?:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boski jest ten kocyk - sama bym taki przygarnęła dla siebie :)
      Mama Filipa :)

      Usuń
    2. Jest absolutnie cudowny w swej prostocie;-)

      Usuń
  2. Śliczne kocyki, ten pierwszy ze Skip Hopa wygląda na taaaki mięciusi :) Czasami żałuję, że takie sliczne kocyki robią tylko dla dzieci, bo sama mam ochotę zawinąć się w kocyk dla mojego synka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre z wymienionych marek robią także dla mam;-)

      Usuń
  3. P.S. Martuś,przepraszam ze pod tym postem pytam,troche nie w temacie:) powiedz mi czy Nacio bawi się tym samolotem który dostal na gwiazdkę z Heros Constructor? Bo ja zamówilam wczoraj właśnie taki,zainspirowana tymi ślicznymi zdj Nacia z samolotem na Twoim blogu i jestem ciekawa:) Bo ma to być prezent na zajączka:) Na mnie wizualnie robi wrażenie,fajnie bedzie pasowal w pokoiku. A jak sie sprawdza w praktyce,interesuje synka?:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawił się długo :-) Był szał. Teraz już się znudził. Super wybór ;-)

      Usuń
  4. Jest i moje ukochane La Millou.. :) Zauroczyły mnie te kocyki z Trele Morele. Miał ktoś z nimi do czynienia? Nie 'gryzą'?

    Wesołych Świąt!! :)
    Julka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sadząc po składzie, nie powinny gryźć;-)

      Usuń
    2. Kocyki La Millou w żadnym wypadku nie gryzą. Miałam już 3, teraz mam 4 i nie mam żadnych minusów tego kocyka. Może dlatego że jest idealny, ponieważ jest antyalergiczny, z wysokiej jakości materiałów i posiada oryginalny design. Ja swoje kocyki kupuje na stronie http://www.bebeoli.pl

      Usuń
    3. kupiłam kocyk trelemorele, jest miękki i dobrej jakości - nie gryzie bo to bawełna, dokupiłam jeszcze lampkę i pościel, fajne rzeczy tam mają sklep www.trelemorele.sklep.pl

      Usuń
    4. Kocyki z La Milou to czysty poliester, a design nie jest w żaden sposób oryginalny, jest mnóstwo rękodzielników,którzy szyją z tych samych materiałów, a jednak o wiele taniej. Moim zdaniem dobrą alternatywą jest dresówka. Dla mojej Tosi uszyłam samodzielnie kocyk, a koszt jest o połowę mniejszy http://dotsandlace.blogspot.com/

      Usuń
  5. A to nie zawsze tak działa.. Kiedyś już przejechałam się na takim kocyku. Niby w składzie nie było nic co mogłoby gryźć, a jak mi go dostarczyli do domu to gryzł jak cholera. Aż synu mój plamek od niego dostał. Dlatego wolę się upewnić przed kupnem. :)

    Julka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybór kocyka nie jest łatwy. Ale ja z doświadczenia wiem, że jeden kocyk to za mało, dlatego w tym temacie można poszaleć :)Najważniejsze, aby kocyk był bezpieczny dla dziecka i przyjemny dla delikatnej skóry. A jeśli chodzi o resztę to możemy wybierać, przebierać, a potem tylko cieszyć się zakupowymi zdobyczami :)
    Zapraszam do mnie na bloga, gdzie temat kocyków poruszałam nie jeden raz :)

    http://www.dziecieceinspiracje.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybór kocyka nie jest łatwy. Ale ja z doświadczenia wiem, że jeden kocyk to za mało, dlatego w tym temacie można poszaleć :)Najważniejsze, aby kocyk był bezpieczny dla dziecka i przyjemny dla delikatnej skóry. A jeśli chodzi o resztę to możemy wybierać, przebierać, a potem tylko cieszyć się zakupowymi zdobyczami :)
    Zapraszam do mnie na bloga, gdzie temat kocyków poruszałam nie jeden raz :)

    http://www.dziecieceinspiracje.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście wybór kocyka nie jest łatwy, ale przy wyborze na pewno warto się zdecydować na La millou. Ich produkty nie zawodzą, polecam. :) Co do wpisu to bardzo interesujący. :]

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja kupiłam taki kocyk http://trelemorele.sklep.pl/, prześliczną mają też pościel do łóżeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. My mamy jeden z nich właśnie i sprawdza się idealnie. Konkretnie to ten od Effii. Polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem właśnie na etapie kompletowania wyprawki i przyznam się, że chyba kupię taki kocyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocyki minky są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, że są świetne. A który jest najlepszy? Taka prawda, że to chodzi o gust :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie zamówiłam ten z ColorStories 😊Ciekawe czy przypadnie Małej do gustu 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog w kwestii porad :), jednak zabrakło mi jednej firmy tutaj, a mianowicie MORA, która również sprzedaję świetnie jakościowo kocyki dla niemowląt ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrać kocyk dla dziecka to niemałe wyzwanie :) Piękne propozycje, aż trudno się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń

Ten blog jest moją własnością i to ja decyduję, co chcę na nim zamieszczać, dlatego Twój komentarz zostanie opublikowany, jeśli nie zawiera obraźliwych treści.