poniedziałek, 17 czerwca 2013

Kurortowy look za 4 złote.

Kilkanaście dni przed naszym wyjazdem, zupełnie przypadkowo dostrzegłam na fb. hasło: BABY SZAFING.
Akcja zorganizowana w naszym mieście, trwała już ładnych kilka godzin, a do końca zostały dokładnie dwie.

Długo nie zastanawiając się, w trybie natychmiastowym namówiłam męża, zapakowałam dzieciaka i dzikim kłusem pognaliśmy.
Impreza była przednia. Sporo stoisk na sali gimnastycznej.
Gigantyczne ilości dziecięcych ubranek do przeszperania.
Dla mnie - prawdziwy raj, bo uwielbiam takie wyszukiwanie perełek za grosze.

Jedną z takowych była oryginalna koszula Burberry, w stanie absolutnie nienaruszonym, którą kupiłam - uwaga - za całe 4 złote! I którą widzicie poniżej, w naszym looku kurortowym ;-)
Jestem absolutnie nią zachwycona! Do tego stopnia, że zmotywowała mnie do pierwszego wpisu modowego ;-)











koszula - Burberry z BABYSZAFINGU
body bez rękawków - H&M
spodnie - H&M 
rozpinany sweter - H&M, z drugiej ręki
tenisówki - H&M (aktualna kolekcja)


19 komentarzy:

  1. Ależ Nacio jest cudny- zamawiam na zięcia, hihi ;)
    Też lubimy H&M, a koszula to prawdziwa perełka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten Twój synek!
    Szafing idealny - udany połów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa satysfakcja z udanych łowów:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nacio jest cudowny! Już teraz z powodzeniem mógłby zostać modelem! A za parę lat to się od kobitek będzie musiał odganiać, bo przystojniak z Niego nieprzeciętny!

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna koszula, burberry za 4 zl niezle :) A Nacio przepiekny jak zawsze, chlopak jak z katalogu mody

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest najpiękniejsza stylizacja jaką widziałam do tej pory!!! Bijesz na głowę wszystkie modowe blogi dzieciowe!!! Niech się schowają :) Cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Syna masz...no mniamuśnego normalnie:D A elegancja jaka... stylizacja przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. morze <3

    a synek - niezły model! ;)

    pozdrawiam :)

    Kasia
    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tez jestem zawsze zachwycona gdy uda mi sie wychwycic cos za grosze :D
    dlatego lubie lumpeksy na wage, a ubrania dla dzieci sa takei lekkie i mozna duzo nakupowac :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula genialna! A cena jeszcze bardziej! :) Synuś nadaje się na modela:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I nikt mi nie powie że nie można modnie ubrać dziecka za grosze...Takie targi są naprawdę genialne, szkoda tylko, że u mnie są rzadkością :)

    Zapraszamy do nas :http://emkastylio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz syna przystojniaka bez dwóch zdań i do tego jakiego ma stylistę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta koszula :d uwielbiam takie łowy, tez często znajduje perełki za grosze ;D
    Synuś cudny :D

    Pozdrawiam
    www.mylittlesofie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Ten blog jest moją własnością i to ja decyduję, co chcę na nim zamieszczać, dlatego Twój komentarz zostanie opublikowany, jeśli nie zawiera obraźliwych treści.