czwartek, 29 sierpnia 2013

Nie tak miało być...Czyli o chłopcu z marzenia.

Nie tak miało być.
Nie tak...
Plaża być miała.
Pusta
Słońce.
I chłopiec.
Trzy, czteroletni.
W białych spodenkach i białej koszuli.
Biegający beztrosko i wygłupiający się przed rodzicami.
Włoski miał rozwiewać mu wiatr...

Taka wizja towarzyszyła mi od momentu, kiedy dowiedziałam się, że będę mamą chłopczyka.
Dokładnie ten obraz Synka pojawiał mi się w głowie za każdym razem, gdy próbowałam Go sobie wyobrazić.
Skąd taki akurat?
Nie mam pojęcia.


Natomiast, gdy w moim ulubionym S.H. wpadła mi w ręce wcześniej już wspominana, biała koszula, nie miałam wątpliwości...
Obmyśliłam całą sesję dokładnie...
Zaplanowałam, że tak jak w marzeniu być musi...
Plaża...
Słońce...
Synek w bieli...
A może i mama gdzieś niedaleko...

Miało być inaczej.
A wyszło jak zwykle;-)
Bo słonecznych dni zabrakło...
A jak nie było słońca, to na plaży łeb urywało...
A nawet, gdyby nie urywało, to na plaży tłumy.
No i do tego Synek w tym dniu wcale beztrosko biegać nie chciał.
Przytulać się wolał do mamy i chować od obiektywu;-)
I co z tego, że nie tak miało być...

Poniżej kilka kadrów, które udało nam się zatrzymać:














Sponsorem dzisiejszego odcinka powinna być literka H&M ;-) 
Koszula - H&M - S.H.
Spodenki - H&M - sklep
Sandałki - H&M - allegro
Sweterek - H&M - S.H.
Szaliczek - no name, przypadkowo wyszperany



29 komentarzy:

  1. A sukienka mamy to jaka literka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia świetne, a to, na którym Natan tak żywo gestykuluje, to pewnie na widok tego chińskiego pieska, o którym pisałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A całkiem możliwe;-P
      To się nazywa spostrzegawczość;-)

      Usuń
  3. Tak, wyszło jak zwykle... jak zwykle pięknie!!! Jak miało wyjść??!! Wszak Syn przeuroczy, a Matka urodziwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona zdjęciami! Cudowne. A Pani synek jest prześliczny!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://olo-olek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię na naszym blogu cieplutko i szczerze dziękuję za przemiłe słowa!

      Usuń
  5. ŚWIETNE ZDJĘCIA :)A JAKI MODEL PRZYSTOJNIAK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tym bardziej, że w fotografowaniu ciągle czuję się słabeuszem;-)

      Usuń
  6. ale elegancik:), a ten szaliczek-też taki chcę dla moich chłopaków

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdradź sekreta skąd sukiena:D
    Weź....tak bez linka się nie da, toć bardzo mi się widzi i...CHCĘ taką!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilko kochana sukienka niczyja pochodzenia włoskiego...
      Przecież Ty z powodzeniem sama możesz sobie taką uszyć. Mnie marzy się z długim rękawem z "waszej" dresiakowej bawełny;-)

      Usuń
  8. Jak zawsze piękna sesja! Syn uroczy! Podziwiam jak ładnie go ubierasz! Szczególnie, że wiem jak dzieci się brudzą! Mój synal ma prawie roczek, mieszkam na wsi i boję się ciągle, że sobie pobrudzi te ładniejsze ubranka, a jakoś na wielkie wyjścia nam się nie zanosi!
    Bardzo lubię patrzeć na Wasze zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lejesz miód na me serce...
      A z brudzeniem miałam tak samo, do czasu gdy coraz częściej okazywało się, że maluszek wyrasta z raz założonego ubranka.Bo matka taka oszczędna. A wystarczy zainwestować w dobry odplamiacz i do piaskownicy można na biało się ubrać;-)

      Usuń
  9. Chciaż nie tak jak w marzeniu to i tak pięknie :) Mały przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. może i dobrze że taki przytulaśny był, dzięki temu macie piękne wspólne fotki

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny chłopczyk!
    I mamusia śliczna :)
    Jak z żurnala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!Za przemiłe słowa!I bardzo się cieszę, że znów widzę Cię u nas;-)

      Usuń
  12. Ależ Wy jesteście cudni! Co zdjęcie to ładniejsi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię ciepło na moim blogu;-)
      I pięknie dziękuję za przemiłe słówka;-)

      Usuń
  13. Ależ Wy jesteście cudni! Co zdjęcie to ładniejsi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze wszystko przed Wami...nie w tym roku, to na pewno za rok wizja się spełni. Jeżeli pusta plaża, słońce to gdzieś na jakiejś malowniczej wyspie...i musisz wgrać nowszą wersję: Natanek, Maciek i Ty...z jeszcze małym, ale już lekko zaokrąglonym brzuszkiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Wam w bieli..... :)

    My aby mieć luz blues na plaży wybraliśmy się na nią niemal o świcie.....
    Ciężko było wstać ale warto.

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli o mnie chodzi - moja droga to Ty grasz tu dziś pierwsze skrzypce! Wyglądasz rewelacyjnie a sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Ten blog jest moją własnością i to ja decyduję, co chcę na nim zamieszczać, dlatego Twój komentarz zostanie opublikowany, jeśli nie zawiera obraźliwych treści.