czwartek, 8 sierpnia 2013

Spodnie idealne.

Kolejne wieszaki z kolorowymi dziecięcymi ubrankami przemykały przed jej oczami.
Wprawne palce przesuwały kolejne.
Jeden do drugiego...
I trzeci...
Czwarty...
Piąty...
Gdzieś z tyłu słychać było podobne wieszakowe uderzenia.
Szósty...
Siódmy...

Aż nagle...
Jej oczom ukazało się szare, lniane cudo.
I szelki są...
I w pupci szeeeeeeeeeeeeeerokie...
A do tego nówka funkiel nieśmigana! 
Jeszcze tylko rozmiar...
Jeeezu! Spraw, żeby ten rozmiar pasował!
Kurcze, gdzie metka?
Gdzie metka?!
A jak nie sprawisz...
To i tak kupię!
Za małe będzie nosił. 
Trudno.
Albo coś wymyślę...
Jest!
Jest metka!
Pasujeeeeeee!!!


Chwyciła spodnie i dzikim pędem, z gigantycznym bananem na twarzy pognała na drugi koniec olbrzymiej sali sklepowej, wykrzykując:
Sioooooooooooooooostra! 
Zobacz co znalazłam!!!! 


I tak oto staliśmy się posiadaczami spodni idealnych, które kocham nad życie.
A dzięki nim właśnie i pierwszemu zdjęciu poniżej, wygraliśmy już drugą w moim życiu nagrodę, na tym oto przecudnie zorganizowanym blogu modowym wszystkich dzieci DZIECIOLE , który jest dziełem powszechnie już chyba znanej SURREALISTKI ;-)
DZIĘKUJEMY!!!




















Spodenki idealne - pumpy na szelkach (tutaj w wersji podwiniętej) - ZIZIBO - S.H.
Bluzeczka ( a w zasadzie body) - Carter's - S.H
Okularki - F&F - Tesco


23 komentarze:

  1. Spodenki bobkowe ;) i gratuluje wygranej od tuliluli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są cudne, to prawda :))
    Jednak gdyby nie model nie miały by tyle uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne i na pewno bardzo wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjjjjjjjjj baaaaaaaaardzo!Len jest idealny na lato, a pumpiasty krój to zero ograniczeń;-)

      Usuń
  4. Super spodenki, gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, model nadaje spodenkom wiele klasy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne! I spodnie, i fotki, i dziecię!
    W sam raz dla mej córki ;)
    Też lubię upolować czasem coś fajnego!
    Kupiłam te butki dla córy, i też jej paluszek mały czasem wyłazi ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha!Ale jesteś spostrzegawcza;-)Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Synek ma w sobie tyle radości, uroku, że mógłby nimi obdzielić całe przedszkole. Spodnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęęęęęęęęęęęęęękujęęęęęęęęę;-)

      Usuń
  8. no bomba!!!!!!
    a ja mam pytanie dot. sandałków- czy Twój synuś nosi ten rozmiar 22? czy to największy jest z tego fasonu? Bo Piotrek normalnie nosi już 24 raczej, ale coś mi się nie wydaje, by miał większą stopę od Twojego syna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Nacio nosi 23, ale na allegro nie było już tego rozmiaru, więc wkleiłam link z rozm. 22.

      Usuń
  9. Ach! Cały zestaw genialny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaaaaa:O Marta, rewelacyjna stylizacja!!!!
    :D Ależ mi się podoba!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. No to ja jestem jakaś inna bo mnie się te spodnie nie podobają, wręcz pomyślałam co to k... jest.

    Ale to mój gust i moje zdanie.

    Ważne że wam się podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. Ze też dopiero tu trafiłam! Czaderski zestaw a fota, bodajże nr 12, rozłożyła mnie na łopatki! I pierwsza i ostatnia, ach, ach co za Słodziak:)
    Zapraszamy z Mieszkiem do nas http://karolinawierzykowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw bombowy, a maluszek wygląda po prostu słodko :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Firstly, you need to choose your preferred layout and then you can proceed with customizing the template
    as much as you want. Photographs are very important for event management companies;
    hence many opportunities are available in this field for professional photographers.
    Usually, there is little room for extras, as the typical dorm room just
    isn't large enough, so it's important to be as creative
    as possible.

    my blog ... schools of photography

    OdpowiedzUsuń

Ten blog jest moją własnością i to ja decyduję, co chcę na nim zamieszczać, dlatego Twój komentarz zostanie opublikowany, jeśli nie zawiera obraźliwych treści.