poniedziałek, 16 września 2013

Plaża?

Wiem, wiem...
Wieje chłodem...
Deszczem podlewa...
A ja tu z plażą wyskakuję.

Ale po prostu nie mogłam sobie odmówić podzielenia się z Wami kilkoma jeszcze letnimi fotkami, które gdzieś się wcześniej zawieruszyły...
Bo czy widzieliście kiedyś dziecko śpiące na stojąco?

Ja widziałam, na jakiś prymitywnych filmikach.
Zawsze mnie to wkurzało.
I zawsze zastanawiałam się, co to za wyrodni rodzice, którzy pozwalają na coś takiego i jeszcze to filmują...
Otóż zarzekała się żaba błota, moi drodzy.

Synu zasnął tak nagle, że nawet się nie zorientowałam.
No i absolutnie nie mogłam się oprzeć, aby nie zatrzymać tych kilku chwil ;-)
Ku pamięci...













24 komentarze:

  1. Piękne dzieci, które na stojąco śpią- czemu my tak już nie potrafimy? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wszystkim, ale uważam, że to bardzo, naprawdę bardzo nie fair "katować" nas takimi fotkami, kiedy za oknem jesień na całego hula...
    Śliczni jesteście jak zawsze, a Nacio wymiótł po prostu! Szczerze mówiąc, to nie wierzyłam, że można zasnąć na stojąco... A jednak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie do końca wierzyłam. Nawet u koni mnie to zawsze dziwiło;-)

      Usuń
  3. słodcy jesteście! oboje!! :) a mamuśka ma piękny odcien blondu <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały ten powiew lata w środku jesieni :)
    A śpiący na stojąco Nacio, uroczy :) Jeszcze te nóżki skrzyżowane <3
    Ja się własnie ostatnio zastanawiałam, czy moje dziecko kiedykolwiek dobrnie do momentu takiego zmęczenia, że uśnie tam, gdzie stoi. Póki co jeszcze nigdy mu się to nie udało. Może szaleć do północy, a nie uśnie za Chiny Pańskie;) A to jest takie śmieszne, kiedy dziecko nagle postanowi się wyłączyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszę Cię, że to był pierwszy i ostatni raz...
      I Tobie tego choćby jednego razu życzę.

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia. I uroczy synek, który zasnął na stojąco. Moja mama mówi, że mi też się to często zdarzało. Szczególnie gdy byiśmy u babci na działce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, cudnie wyglądacie. A spanie na stojąco - rozczulające!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jak zgrabnie ! buziaki dla małego śpiocha ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. My to znamy.Elegancko z klasą to zrobił 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, czyli już jest nas dwie;-)Jakby jeszcze ktoś nie wierzył;-)

      Usuń
  9. uwielbiam Wasze wspólne zdjęcia- katologowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Mocno musiał być zmęczony. Nam się to jeszcze nigdy nie zdarzyło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie sądziłam, że to możliwe hehe;) Tylko w filmach, a jednak:) Piękne fotki!
    Pozdrawiam,
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  12. biedula...jaki zmęczony! już tęsknię za latem! P.S. z jaką ulgą cudowną na nowo mi się Was komentuje:-))))

    OdpowiedzUsuń
  13. haha :))) No slodziasty maly spiacy czloweiczek :)
    Nie dziwie Ci sie, ze oprzec sie nie moglas ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdjęcie - po prostu zwala z nóg :-)! Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń

Ten blog jest moją własnością i to ja decyduję, co chcę na nim zamieszczać, dlatego Twój komentarz zostanie opublikowany, jeśli nie zawiera obraźliwych treści.