poniedziałek, 17 października 2011

Nikt nie chce prezentu?!

Baby no co jest?! Nie mówcie mi, Że nikt nie chce takiego cudnego prezenciku dostać  od Neilii?


Przeczytać o nim można Tutaj.

Ze względu, że Neilii wystawiła go w niedzielę, kiedy to oglądalność spada, postanowiłam dać jej jeszcze czas do 20. Jeśli do tej godziny żadna z Was nie zapragnie takiego ręcznie wykonanego cudeńka, wówczas Neili będzie musiała coś dorzucić lub zaproponować coś innego. Jeśli nie, to niestety wypadnie z zabawy;-( A do tego przecież nasza babska brać nie może dopuścić!

Zasady zabawy znajdziesz, klikając banerek KOCHANE MAMY PREZENTY WYMIENIAMY w lewym pasku bocznym;-)

2 komentarze:

  1. ja chcę, ja chcę ;-) zostawiłam komentarz pod Twoim postem z zasadami :-) mam nadzieję, że się załapałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chce. kto by nie chciał takiego cuda. mam nadzieję, że nie jest po terminie

    OdpowiedzUsuń

Ten blog jest moją własnością i to ja decyduję, co chcę na nim zamieszczać, dlatego Twój komentarz zostanie opublikowany, jeśli nie zawiera obraźliwych treści.