niedziela, 19 października 2014

Apetyt.

Od kilku tygodni stanowczo zmienił się mój skrzętnie wypracowany, zdrowy tryb życia z naciskiem na żywienie.
Zmienił się do tego stopnia, że powoli zaczynam się siebie bać...
Dzisiaj rano przygotowywałam pastę z jajek, twarogu, ogórka kiszonego oraz wędzonego łososia...
Po otwarciu opakowania z rybą, opanowała mnie dzika żądza pożarcia jej żywcem!Bez pasty.
Na obiad spałaszowałam schabowego! Schabowy...
Już prawie zapomniałam, jak smakuje wieprzowina.
Pyszny był!
Na pół talerza!
Wieczorem podczas zakupów, już, już moje kroki zmierzały do lodówek, w celu zakupu wołowiny.
Mięsa!
Mięsa mi się chciało!
Całe szczęście, że po drodze mój wzrok zawiesił się na ananasie!
Kupiłam.
Ze ślinotokiem w ustach.
Na kolację pożarłam pół.
Samodzielnie...

A Nacio zostawia dziś dla Was wiadomość głosową...


PS. Choć tajming wskazuje na dłuższą wypowiedź...
Cała wiadomość kończy się po pierwszym zdaniu złożonym;-P





28 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaa gratulacje! Przyznam sie, ze czekalam na posta z taka wiadomoscia :) Szczescia i zdrowia zycze! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne gratulacje!!!!!!czeksłam na takie wieści!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaz nie moge odtworzyc filmiku i nie wiem co Nacio powiedzial to sie domyslam bo poza usmiechnietym slicznym chlopcem widze mistrzynie drugiego planu na zdjeciu�� gratuluje i bardzo sie ciesze!mk plus j

    OdpowiedzUsuń
  4. Odsluchalam i ja!
    Monika(Mk plus J)
    ps. Jak slodko to powiedzial:*

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tylko przeczytałam tytuł posta to już wiedziałam! Gratuluję z całego serca! Podwójne macierzyństwo jest super! Mówię to jako mama 3,5 latka i 5 tygodniowego niemowlaka. Życzę spokojnej ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE OGROMNE. Wyczekiwałam takiego posta. Dużo radości i spokoju życzę. Mama dwójki.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) Mam nadzieję, że ja również niedługo dołączę:))
    Pozdrawiam,
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!!!!!!!! Zdrowka i radości w nadchodzących miesiącach oczekiwania na maluszka.Niesamowite uczucie przeżywać ten stan ponownie.Nacio bedziesz SUPER starszym Bratem!buziaki dla Ciebie Kochana.stala czytelniczka Aleksandra(mama Igora-lat 7 i Alanka 2 latka)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! Dużo pozytywnej energii życzę i by wszystko układało się jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeny!!!!! SUPER!!! GRATULACJE!
    Po Twoim poscie sprzed kilku tygodniu czekalam na taki wpis :))))
    Wspaniala wiadomosc!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już wczoraj skladałam gratulacje, ale jakoś ich nie widzę :(
    Dlatego raz jeszcze duuuuzzzzzooooo zdrówka, pięknych chwil i cudownych wspomnień. A w czasie terminu porodu tak szybkiego i pięknego jak mój trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow gratuluję :-)))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje. Cudny czas przed wami. Życzę samych pięknych chwil w ciąży i dużo spokoju. Aż mi się łezka kręci w oku na wspomnienie drugiej ciąży i porodu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! tak myslalam, że jestes w ciąży, chcialam Cię nawet zapyta poprzednim postem:)

    Iwona O.

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdeczne gratulacje przekaz bezbłędny

    OdpowiedzUsuń
  16. brawa!!!!gratuluję calym serduchem

    OdpowiedzUsuń
  17. CUDOOOWNIE :D Cudownie, no! Gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Baaaardzo, ale to bardzo dziękuję wszystkim za przemiłe słowa. Wszystkim u każdemu z osobna<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG co ja czytam <3 gratuluję!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekałam na takiego posta! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie było mnie tutaj kilka dni a tu TAKA cudowna wiadomość!!!!!! No w końcu pomyślałam :D :D
    Gratuluję z całego serca !!! Cieszę się bardzo !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Ten blog jest moją własnością i to ja decyduję, co chcę na nim zamieszczać, dlatego Twój komentarz zostanie opublikowany, jeśli nie zawiera obraźliwych treści.