czwartek, 11 sierpnia 2011

Pusta szafa

Mój Syn to olbrzym. Jest ogroooooomny. Ma straaaaaaaasznie długie nogi i paluchy. Ręce też ma dłuuuuugie.

Stwierdziłam to, kiedy wczoraj zrobiło się zimno i trzeba było ubrać coś ciepłego, czyli przeprosić ciuszki wiosenne. Te jednak przeprosić się nie dały, focha zarzuciły i się skurczyły. Pajacyki, śpiochy, bluzy i czapki cieplejsze na nos sobie możemy wsadzić. Rękawy 3/4 się zrobiły, paluszki podkurczone, a krok w kolanach i to wcale nie z powodu nowego trendu. Kapelusznik wystrzelił wzdłuż i jest wielki. On jest wielki, a szafa pusta.I do tego zimno jak diabli.

Sterta ciuszków w ciąży zakupionych już się przemieliła - zostały tylko tysiące ogrodniczek, których pisklę nie nawidzi szczerze i zawsze "to z przodu" wsuwa. Takim sposobem musimy szybko zakupy jakieś poczynić. Może macie linki do jakiś ciuszków fajowskich, na allegro kupionych?68-74 potrzebujemy.

Z tego wszystkiego wczoraj zdążyłam rajstopasy ciepłe zamówić, a dziś znów ryć allegro będę. Te sterty całe garderoby dziecięcej. Ale dla Syna wszystko. Musi w dupkę swą zacną mieć ciepło i koniec!


PS. Odebraliśmy wyniki kontrolne Nataszka i są super! Na pobieraniu krwi był dzielny niesłychanie. . .

6 komentarzy:

  1. Maj Dir,
    kopalnią ciuszków są oczywiście lumpexy ale to rozwiązanie na długie kopanie a nie na szybko. mój tez zasuwa w długość i już nawet go mierzyć przestałam, żeby się nie denerwować ale podobne rozmiary wchodzą w grę i ja już sie nauczyłam, że ubranka kupuję na 12-18m i tylko bez stópek - żeby w razie czego paluchy sie nie zawijały :) może zajrzyj na endo.pl - oni tam mają nieustannie jakies outletowe sztuki w cenach jeszcze do zaakceptowania. polecam Ci szczerze dresowe spodnie - sama młodemu kupiłam dwie pary i rosną razem z nim i są cieplusie i proste i pasują do wszystkeigo a jakościowo pychotka :)

    http://endo.pl/produkty/kategoria/4-dla-niemowlaka/grupa/14-spodnie/6481-spodnie-dresowe-dla-niemowlaka.html?v=55571

    my mamy takie granatowe i zielone i te granatowe mają rozmiar 1-3/62cm a młody ma już ponad 70 i jeszcze się mieści więc polecam jako inwestycję długoterminową :))) mają bardzo wysoki stan i są mięciutkie więc pod każdym względem wygoda :)
    do takich dresowców stosujemy ciepłą skarpetkę, tshircik z krótkim rękawem i rozpinane bluzy z kapturami i na razie dajemy radę. mam nadzieję, że jeszcze jesień pozwoli nam chwilę pożyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. a no i przede wszystkim to super, że wyniki gitarka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zajrzyj do Tesco. ostatnio były obnizki i można było kupic fajne ciuszki za przyzwoite pieniądze. Ja nieźle się tam obkupiłam (tzn. Mały)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj znam Twój problem... mój też wyrasta szybko. Cieszę się, że wyniki są dobre. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś też musiałam poczynić zakupy dla Małej, co by jakieś śpiochy do spania większe miała; bo dojeżdżamy sukienki letnie do końca i kompletuję spodzieniaszki, aby było jej lepiej za chwilę raczkować :)

    śpiochy i bodziaki z długim rękawem kupiłam dziś w Realu, bo lumpeksy z takimi rzeczami dla starszaków, jakimi zaczynają być nasze Maluchy trochę wysiadają, no chyba, ze trafią się prawie nowe lub nowe, bo tez tak tam bywa...

    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  6. hihi:-) wiosenna garderoba i u nas już w odstawce. Zgadzam sie: endo jest rewelacyjne i gatunkowo bardzo dobre. Ja również stawiam na spodnie dresowe, bo i wygodne i ciepłe. Może mothercare uda Ci się znaleźć na allegro - również genialna jakość. My już zbieramy rzeczy na zaś:-)

    OdpowiedzUsuń

Ten blog jest moją własnością i to ja decyduję, co chcę na nim zamieszczać, dlatego Twój komentarz zostanie opublikowany, jeśli nie zawiera obraźliwych treści.