sobota, 14 kwietnia 2012

Jaka parasolka?

Pierwszy wózek - głęboki ze spacerówką okazał się jedną z ciążowych porażek. Błękitniutka gondolka, choć brudziła się straszliwie, służyła nam do całkiem niedawna. Dzielnie ją szorowałam szczoteczką i mydełkiem, z zazdrością patrzyłam na mijające mnie inne "taaaaaaaaakie suuuuper wózeczki", a przy tym jak na ironię przesadzenia syna z niej jakoś wyjątkowo unikałam.

Może też dlatego, że dołączona do niej spacerówka porażką była totalną. Wymieniać mankamentów jej nawet nie zaczynam, ale analizując ją na jednym dwóch spacerze, za "chiny ludowe" pojąć nie mogłam, gdzie ja w tej ciąży miałam oczy. Ciężarna macica, jak widać nie tylko na mózg mi uciskała. . .

Pozbieraliśmy grosik do grosika i kupiliśmy sobie (Synowi) nową-wymarzoną-wypasioną. Jest super. Ja ją uwielbiam, Nacio ją uwielbia. Tylko Tatuś Maciuś jakoś nie bardzo, zwłaszcza gdy po cztery razy na jednym wypadzie "do miasta" wypakowuje ją i wpakowuje do bagażnika. A do super ultra lekkich nie należy.

No i właśnie wpadła nam myśl, że taka parasolka by nam się jeszcze przydała. . . Lekka, szybka, co mało miejsca zajmuje, a wygodna jest przy tym na takie "krótkie wypady" i kiedy bagażnik bardziej pusty być musi. Taki wózek podręczny. Tylko nie taka całkiem jednorazówka. Solidna bardziej i trochę funkcji, żeby miała, co by bobasowi naszemu choć troszkę wygodnie w niej było.

Może macie coś sprawdzonego? Jakiś model, który wyjątkowo się u Was sprawdza/ł? Czekam na jakąś podpowiedź, a może linka nawet, moje drogie mamowe koleżanki;-)


Nasz wózkowy ulubieniec



Krótka kariera spacerówki od gondolki

                       
Nasza gondolka z pierwszym tygodniu Natanka

55 komentarzy:

  1. hej Kochana, jak tak piszesz Ty i Hafija też pisała o tym, że te spacerówki od tych 3w1 są do kitu, to ja też niestety to stwierdzam; teraz męczymy się jeszcze z tą od 3w1, ale taka parasolkowa trzeba kupić - parasolka przy synu naszym, jak był mały była eksploatowana do zdarcia; nie mam jednak jeszcze nic konkretnego na oku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano są do kitu, ale dużo zależy od marki. Naszą drugą spacerówkę też można kupić w zestawie. Żałuję, że od razu z gondolką na nią się nie skusiłam...

      Usuń
    2. pierwszym wozkiem 3w1 była ballerina elegance i to samo co u was....gondola..mhmhmh cuud miod i orzeszki az ludzie zatrzymywali sie by podziwiac....a spacewrówka...to ja uciekałam od ludzi......polecam X LADER RUN jako spacerówkę MEGA SUpER!!!!!

      Usuń
  2. to mówisz że spacerówka x-lander się u Was sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no my właśnie x-lander mamy i zastanawiałam się nad czymś innym - nie warto szukać szczęści z innym wózkiem?

      Usuń
  3. Tez sie zastanawiamy nad parasolka.
    W prawdzie ze spacerowki naszej jestesmy zadowoleni, ale do auta by sie cos malego i lekkiego przydalo.

    Tekst o ciezarnej macicy rozbawil mnie do lez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my oprócz spacerówki od kompletu z gondolą zaopatrzyliśmy się w zwykły wózek parasolkę.
      małą, lekką i poręczną, którą można wszędzie zabrać.

      Usuń
    2. No i też bym tak zrobiła, gdyby nie ten zonk zakupowy naszego zestawu.

      Usuń
  4. Dlatego ja jestem zdania,ze lepiej raz wydac pieniadze i kupic cos porzadnego.a tak ro trzy razy pieniadze wdane,nerwy napsute...ja jestem ze swojego wozka b.zadowolona i nie zamienilabym na zaden inny.i wszystkim serdecznie.polecam.Co do x-landera,to dokladnie.wczoraj rozmawialam z kolezanka,ktora na niego strasznie.narzekala.jako minus podala:
    -brak mozliosci obrocenia dziecka w swoja strone
    -brak mozliwosci ustawienia siedziska calkiem prosto przez co dziecko jestzmuszone pozostac w pozycji pollezacej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie co mama, to inna opinia, bo my naszego x-landera uwielbiamy. W naszym modelu siedzenie można przekładać i przodem i tyłem, a siedzisko potrafi być super prosto, więc nie rozumiem o co chodzi. Może koleżanka ma model jakiś starszy...

      Zgadzam się, że bezsensu 3 razy wydawać kasę. U nas pudłem był pierwszy wózek 3w1. X-landera kupowaliśmy na początku zimy i nie wyobrażałam sobie wtedy przesadzić syna od razu do parasolki. No bo nie ma chyba tak poręcznej i leciutkiej "normalnej spacerówki" nie parasolki.

      Usuń
    2. Wiesz co nie wiem jaki ona ma model x-landera, ale az z ciekawosci napisalam do niej i jak tylko da mi odp.to sie podziele! W sumie wozek wizualnie - jak na moje oko ladnie wygladal, ale ona byla b.niezadowolona. Z gondoli zreszta tez, bo ponoc b.mala jest.

      A co do parasolek, to nie znam sie, ale wydaje mi sie, ze skoro to my byc tylko do "wrzucenia"do auta, a nie do codziennych spacerow, to chyba nie warto inwestowac;)

      Usuń
    3. Dostalam odp. Ona ma X-lander xa ocean. Zaraz z ciekawosci sama o nim poczytam, bo tez mi sie jakos wierzyc nie chce, ze nie mozna ustawiac siedzenia w prostej pozycji i przekladac raczki...

      Usuń
  5. naprawdę uciska mózg, bo to co ja kupiłam to żal nad żale ;O, ale może na dniach uda nam się wyhaczyć coś nowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha. Bo ja strasznie wielki brzuchol miałam, więc miało co uciskać;-P

      Usuń
  6. a ja nosze wiec nie doradze :-p

    OdpowiedzUsuń
  7. my mamy parasolkę z Tesco za 89.99. wygląda solidnie, jest lekka i cena odpowiednia jak na taki wózek.

    OdpowiedzUsuń
  8. My mamy taką parasolkę: http://allegro.pl/wozek-easy-go-holiday-totalna-wyprzedaz-okazja-i2119230213.html. Fabiana jeszcze w niej nie woziłam. Przy Emilce jednak się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest szczęściara!Chłopczyk i dziewuszka!Cudnie!
      Dzięki za linka;-)

      Usuń
  9. Witaj, my mamy taki wózeczek:

    http://www.bobas.lubin.pl/pl/p/Wozek-spacerowy-LIRA-4./450
    wózek jest niesamowicie lekki i lekko się prowadzi. Kupiłam go w odcieniach szaro-różowych bardzo wcześnie, mnie też zdecydowanie denerwowała gondolka z a`la spacerówką 3w1. Bardzo ciężki zestaw:(

    Z tego wózka jestem zadowolona, mogę Ci go polecić:)Wiem, że nie należy do tanich, ale składa się rewelacyjnie, praktycznie jedną ręką. Ma szerokie siedzisko dla dziecka w zimie opatulonego:)Trochę mały koszyk na zakupy, ale ważne, że w ogóle jest:)
    Jedynie co w tym wózeczku mi troszkę " przeszkadza" to to, że nie ma odpinanej tapicerki do prania, ale bardzo fajnie da się ją czyścić na mokro tak, jak napisałaś.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna ta lira, tylko taka...szara;-P Bardzo dziękuję za szczegółową opinię;-)

      Usuń
  10. Ja kupilam firmy adamex to cos jak tako czyli podrabiany xlander i z gondoli bylam bardzo zadowolona ale spacerowka...wkurza mnie okropnie. Nie jest najgorsza niby ale taka ciasna i mala a jak przekrecilam ja w odwrotna strone co by ada podziwiala swiat to stracilam mozliwosc pakowania zakupow do kosza i tez sie zastanawiam co kupic. Jak narazie to skusilabym sie na coneco ale nie wiem sama czy parasolke moze lepiej a na zime jeszcze ten by sie nadal bo parasolka po sniegu to kiepsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mieliśmy zestaw Tako. I nawet nie miałam pojęcia, że to podrabiany x-lander;-P

      Usuń
  11. Ja kupilam firmy adamex to cos jak tako czyli podrabiany xlander i z gondoli bylam bardzo zadowolona ale spacerowka...wkurza mnie okropnie. Nie jest najgorsza niby ale taka ciasna i mala a jak przekrecilam ja w odwrotna strone co by ada podziwiala swiat to stracilam mozliwosc pakowania zakupow do kosza i tez sie zastanawiam co kupic. Jak narazie to skusilabym sie na coneco ale nie wiem sama czy parasolke moze lepiej a na zime jeszcze ten by sie nadal bo parasolka po sniegu to kiepsko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się czaje na xlander runer (chyba). miałam możliwość prowadzenia jej i byłam w szoku jaka jest cudna! a zwykła parasolkę chce kupić chicco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. X-run fajny, fajny. Ja do x-landera sentyment mam. Parasolki tez mają niezłe;-)

      Usuń
    2. my tydzie temu takze zakupilismy x lander run...po prostu zajebisty wózek...LECIUSIENKI....duzo miejssca dla wiercacego sie dziecka....wszystkie szycia wykonane bardzo staranie..polecam !!!!!! i co najwazniejsze ma duze kola ktore jada tam gdzie TY chcesz a nie....same skrecaja sie tak by blokowac

      Usuń
  13. Ja mam wózek 3 w 1 i jestem bardzo zadowolona. Przy wyborze starałam się zwracać uwagę zarówno na gondolę, jak i spacerówkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. My chcemy kupić espiro magic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuuuuuuuuuuuuuudo!Idealny jest!

      Usuń
    2. no właśnie mi też bardzo pasuje. w tym tygodniu pojedziemy go "pomacać" i wtedy podejmiemy decyzję

      Usuń
  15. My potrzebowaliśmy właśnie jakąś lekką parasolkę na zakupy.... napiszę na co zwracaliśmy uwagę
    -najważniejsze żeby łatwo dało się ją złożyć, zajmowała mało miejsca w bagażniku ale po rozłożeniu dziecku było w niej wygodnie
    -żeby miała dość spory kosz na zakupy, w centrum handlowym to ważne,żeby wszystkie zakupy włożyć do wózka i mieć wolne ręce
    -żemy miała podowjne zwrotne kółka, wtedy lekko się ja prowadzi a nie pcha ze spoconym czołem :) akurat tego w centrum h, byśmy nie chciały
    -szelki i rozkładane siedzonko to chyba oczywiste
    -i z mojego doswiadczenia lepiej z jedną raczka niz z dwoma, bo nie dasz rady równoczesnie rozmawiac przez tel i prowadzić wózka :) na przykład
    -dobrze jakby pałąk to była równoczesnie podstawka gdzie dziecku mozna sypnac chrupki lub połozyc zabawaki
    To chyba z najwazniejszych tyle :)

    Koniec końców zdecydowaliśmy sie na Graco i jestesmy zadowolenie, teraz nawet na miasto czy plac zabaw jezdzimy ta spacerówką

    pozdrawaimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaaaaaaaaardzo dziękuję za tak skrupulatną poradę. Suuuuuuuuuper kochana anonimko;-P
      Wózki oglądałam i są baaardzo w moim guście. Bardzo fajne zastosowano w nich rozwiązania;-)
      Dzięki!Dzięki!

      Usuń
  16. ja polecam Maclarena techno xt. Po mękach z x-landerem, jesteśmy bardzo zadowoleni - łatwo się składa, lekki, zajmuje mało miejsca, rozkłada się do leżenia, a przede wszystkim ma wielki daszek-budę, który w razie deszczu, czy wiatru dobrze zakrywa dziecko i nie trzeba używać folii. W UK ten wózek jest dopuszczony dla noworodków, u nas - od 6 mies. My używamy od 7 mies. i pewnie będzie nam służył do końca okresu wózkowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam. Super wózeczki!Tylko ta cena...;-P

      Usuń
  17. A my polecamy "Mamas & Papas" ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Temat i dla nas na czasie, więc kilka pomysłów podrzuconych podkradnę - mogę? Choć my na razie wozimy się w naszej spacerówce od wózka 2 w 1 i jakoś nie jest nam (zwłaszcza mi, bo ja jestem częściej pchaczem) źle. Wydaje mi się, że Ani w naszej obecnej spacerówce też jest wygonie. Problem pojawia się gdy wózek trzeba spakować do auta:(

    OdpowiedzUsuń
  19. My czaimy się na Espiro metro, ale dokładnie tę wersję, starszą (http://espiro.pl/pr,wozki-spacerowe,metro,6), nowsza już się nam wizualnie nie podoba. Ma dużo zalet, jest leciutka (5kg), składa się bez wyciągania pałąka, ma folię przypinaną, śpiworek w komplecie i UWAGA regulowane rączki na wysokość, mało który wózek to ma, a my znacznie różnimy się wzrostem, więc jest to niezbędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj no to się robi powoli niebezpiecznie, bo to też bardzo fajny wózeczek. Baaaardzo!

      Usuń
    2. my też mamy ten wózek i też polecam :)
      jedyna wada to rozstaw przednich kółek - jest za wąski do większości zjazdów przy schodach, ale jakoś dajemy radę.

      Usuń
  20. U nas też pierwszy wózek to niewypał...

    Na parasolkę zdecydowaliśmy się Koochi, o taką: http://www.argos.ie/static/Product/partNumber/3764374/Trail/searchtext%3EPUSHCHAIRS.htm

    Można ją złożyć praktycznie jedną ręką, zajmuje mało miejsca, super się prowadzi, rozkłada na leżąco, ma podpinkę ze śpiworkiem, więc zimą mieliśmy dodatkową ochronę, wydaje się, że ma mizerne kółka- nic bardziej mylnego- spacerujemy naprawdę duuuużo, a koła są w świetnym stanie:)
    Minusem jest tylko to, że nie ma podnóżka rozkładanego i fajnie by było jakby miał "balustradkę"(nie wiem jak to się fachowo nazywa- pałąk?), kupiliśmy uniwersalną, ale niestety nie pasowała:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sympatyczna parasoleczka. Prawdziwie podręczna;-)
      Tylko to zabezpieczenie...Spory minus.

      Usuń
  21. ja polecam również lira 4. fantstyczny pod kazdym wzgledem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny nowoczesny design. Jedynie z kolorystyką mogliby bardziej poszleć;-P

      Usuń
  22. U nas sprawdzila sie przez dobre 3 lata "parasolka" chicco. Przeżyła wiele a do tej pory trzyma sie calkiem calkiem. Składa sie szybko jest dość lekka no i ma przede wszystkim regulowane oparce (nawet do leżacego), pojemny kosz na zakupy. No to chyba tyle :) Pozdrawiam Agata z Pomorskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. My mamy Inglesinę Trip i jestem zadowolona. nie ma pałąka, ale można dokupić, ja dokupiłam od X-landera, ale już go nie używamy. Pasy wystarczają.
    Nessie

    OdpowiedzUsuń
  24. my kupiliśmy jakąś "no name" na Allegro i to był największy błąd, jeśli chodzi o spacerówkowe wybory... koszmar, koszmar, koszmar. pytaj, testuj, czas poświęć koniecznie :) życzymy udanego wyboru i czekamy na dzielenie się wiedzą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za info, będę śledzić :) Akurat jakoś ominęłam ten post u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój maluch niedługo również będzie potrzebował wózka spacerowego, a ja mam wielki kłopot z jego wyborem. Wizualnie opisany przez Ciebie wózek prezentuje się całkiem fajnie, szkoda że gorzej z funkcjonalnością. W końcu chyba i tak podejmę decyzję na chybił-trafił, bo nie spotkałam się jak dotychczas z jednoznacznie pozytywnymi opiniami na temat wózków z przedziału cenowego, na który mogę sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam xlandera gondolke i spacerowke do tego identycznego jak Twoj tylko moj niebieski ;-). Ja musialam ten wozek znosic po schodach chcac wyjsc na spacer, dla mnie extremalnie ciezki i miejsca w bagazniku zajmuje duzo tj napisalas. Teraz jezdzimy parasolka inglesina trip, polecam, wygodna dla synia wygodna dla mnie, do tego malo miejsca zajmumje,szybko sie sklada i rozklada. Podobny jest jeszcze cybex jeden.

    OdpowiedzUsuń
  28. My też dokupiliśmy lekką spacerówkę, mamy wózek wielofunkcyjny model Passo z euro cart, ogólnie super, ale jest ciężki jednak i zajmuje sporo miejsca w bagażniku, dlatego na wypady mamy model Solo.

    OdpowiedzUsuń

Ten blog jest moją własnością i to ja decyduję, co chcę na nim zamieszczać, dlatego Twój komentarz zostanie opublikowany, jeśli nie zawiera obraźliwych treści.