środa, 17 października 2012

"W kuchni można wszystko" - oł je!

Drogie kury domowe!!! I te niedomowe też!
Dzisiaj polecić Wam coś chciałam. 

A wszystko w związku z  moim brakiem weny kulinarnej. Umiejętności brak od zawsze, ale jak do tego weny brakuje, to już istna d....a prawdziwa.
I tak oto zastanawiawszy się nad obiadem jutrzejszym, co go rano ekspresem na kolanie ukręcić muszę, zanim na swoje wstępne pół etatu z domu wyjdę, przypomniałam sobie, że kiedyś Anna M. polecała takiegoż oto bloga kulinarnego KLIK .

Weszłam, "w obiadach pogrzebałam" i usiadłam. Aaaa, szczena mi jeszcze opadła z hukiem uderzając o kolana. Czad!

Nazw produktów około połowy nie kumam wcale. Nie wiem nawet, gdzie mogłabym je zakupić...
Ale potrawy proponowane oraz zdjęcia cuuudownie je eksponujące to dzieła prawdziwe. I przysięgam, że gdyby ktoś TAK mnie karmił... To na bank:
1.w końcu bym się wyzwoliła i przestałabym liczyć kalorie
2.całowałabym owego ktosia po stopach - przysięgam!
3. był/aby moim dozgonnym idolem.

Mistrzostwo świata! Chciałabym choćby potrafić ugotować jajka, jak autorka tegoż bloga... Bo na bank są super!  

20 komentarzy:

  1. Zajrzalam. Narazie tylko przelecialam po zdjeciach, ktore sa oblednie piekne !!! I wroce tam napewno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wzdycham do wielu blogów kulinarnych.... ;))) to, co niektórzy robią jest tak niesamowite, że ślinka cieknie...

    OdpowiedzUsuń
  3. :) ja nie umiem tak cudnie, ale lubię pobawic sie w kuchni i czasami coś mi sie uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie masz;-P Hahahaha! Mi z moich potraw smakuje TYLKO rosół...;-(

      Usuń
  4. nie znałam tego bloga, a rzeczywiście jest mniamuśmy :) zapiasałam go już sobie na liście odwiedzanych. Gdybyś szukała innych inspiracji równie pięknie smacznych to polecam kwestiasmaku-kropka-com. Wiele przepisów mimo, że wygląda na karkołomne, to są łatwe do zrealizowania, zwłaszcza słodkości :) wszystko jest łopatologicznie opisane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne! A Twoje pseudo droga Wiedźmo Domowa rozbroiło mnie totalnie;-)Bardzo mi sie podoba! Bom ja też wiedźma!;-P

      Usuń
  5. Fajny link, dzięki. Ja mam kilka ulubionych blogów kulinarnych, czasami zdarzy mi się skorzystać z przepisów i coś zrobić, ale głównie drukuje te przepisy które mi się spodobają a realizuje je mąż :D
    Ja bardzo lubie white plate i http://truffle-in-a-rum-chocolate.blogspot.com/.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wole proste formy kulinarne, ale zdjecia...cudne!:) Ps. Nominacja ode mnie dla Ciebie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam może takich zdolności jak autorka tego bloga nie posiadam, ale gotować lubię i proste przepisy na dania obiadowe i nie tylko znajdziesz również u mnie na blogu http://smaki-kuchni.blogspot.com/ także zapraszam:)
    Ciągle ubolewam nad faktem iż nie posiadam umiejętności pięknego fotografowania, ale może i to przyjdzie z czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja też bym chciała aby dla mnie ktoś tak gotował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. daawno nie widziałam tak apetycznych zdjęć! aż się jeść chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mniej apetyczne znajdziesz również tutaj http://www.matkawariatka.net/ POLECAM!!!

      Usuń
  10. Ojojoj, ale miły wpis. Bardzo dziękuję! No i gdybyś potrzebowała pomocy przy czymś, pisz, dopomogę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ nie ma za co! To ja dziękuję za miłe doznania i możliwość obcowania z fenomenem;-)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń

Ten blog jest moją własnością i to ja decyduję, co chcę na nim zamieszczać, dlatego Twój komentarz zostanie opublikowany, jeśli nie zawiera obraźliwych treści.